ده مرحله برای کلیه ها سالم نگه داشتن
نوشته شده توسط : pkdcured.org

حالا که ما نگاه خبر بد, شما خوشحال به طرف خوب در اینجا، بیش از حد وجود دارد و آناین است: برای اکثر موارد شرایط که منجر به سازش کلیه قابل اجتناب هستند.

شروع حرفه ای مراقبت های بهداشتی خود را درخواست خون خواندنیها پانل از سه مقیاسهای کلیدی از سلامت کلیه-BUN (نیتروژن اوره خون) و سطوح کراتینین و تعداد ژن گيرنده اين فاكتور (برآورد سرعت فيلتراسيون گلومرول).

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

نتایج آزمون BUN اندازه گیری عملکرد کبد و کلیه. سالم حدود 10 تا 20 ميلي گرم در دسي ليتر در نظر گرفته شده است; هر چیزی بالاتر ممکن است مشکلات کلیوی را نشان می دهد.

به همین ترتیب، نسبت BUN/پزشک اگر کلیه ضایعات موثر حذف می گوید. اگر سطح كراتينينبالا هستند، می تواند وجود داشته باشد مشکلی در کلیه ها. اگر چه مردان و افراد مسنمی تواند بالاتر باشد و هنوز هم سالم باشد سالم مستی نسبت بین 10:1 و 20:1 است.

آزمون ژن گيرنده اين فاكتور را نشانه هایی از کلیه آسیب می رسد. این تست بسیار مفیدبرای بیماران مبتلا به دیابت یا فشار خون بالا که هر دو می تواند باعث مشکلات کلیویاست. نمرات آزمون به خواندن صحیح هر چند بسیار مهم است. کاملا طبیعی است، بهعنوان مثال، برای 16 سال قدیمی به ژن گيرنده اين فاكتور 300 میلی لیتر در دقیقه، در حالی که 60 ساله ممکن است 100 ml/min – نمره است هنوز در هر دو مورد کلیه هستند خوباست. نمره كمتر از 60 میلی لیتر در دقیقه، با این حال، نشان می دهد که عملکرد کلیهمختل شده است.

نمرات از این آزمایشات به شما بگوید چگونه قوی شما کلیه ها در حال حاضر و دیگر تستهای عملکرد کلیه در دسترس وجود دارد. متاسفانه، به عنوان بسیاری به عنوان نیمی ازهمه مردم با مشکلات کلیوی نمی دانم آنها را در معرض خطر هستند. دانستن شماره هایخود شما بنابراین شما می توانید تغییر دهید هر رفتار است که ممکن است مضر باشد رابالای وضعیت باقی بماند می تواند کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 1004
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: